15 Şubat 2012 Çarşamba

Biletler Lütfen(Oyun)

Uzun zamandir Ada ile oynadigimiz ve cok eglendigimiz bir baska oyun bu.
Zeka Gelistirici Oyunlar kitabina söyle bir baktigimda,bizim oynadigimiz oyunun aynisi orda da vardi.Ama bizimki daha orjinal.
Tek fark,biz,ucakcilik,trencilik,icinde olmak istedigimiz tasita göre isminde degisiklik yapiyoruz.
Kitaptaki ismi Biletler Lüften :)


Söyle ki ;
iki kare kagit parcasindan bilet yapiyorum.Gitmek istedigimiz yerin adini yaziyorum.Secenegimiz genelde Türkiye oluyor.Gurbetcilik iste :)
iki sandalyeyi arka arkaya diziyoruz.Birimiz pilot,birimiz yolcu.Tabii pilot ayni zaman da hostes de olmak zorunda kaliyor.Tepsi icine iki bardak,cikolata falan koyup yolcu icin hazirlik yapiyoruz.Ada´nin atkisindan emniyet kemeri yapmayi da ihmal etmiyoruz.
Sonra yolcu biletini,bir bozuk para ile satin aliyoruz.Pilot,kim nereye gitme istiyorsa götürüyor.
Tamamen gercek hayati,oyuna ceviriyorum.Ada´nin da cok hosuna gidiyor.Ucak da olan seyler aklina geliyor,söylüyor.Biz böyle de yapmistik,hani benim bavulum diye de uyariyor.Aslina uygun olmali hersey ona göre.
Bu oyunda hosuma giden sey,Ada nin benim ona yaptigim gibi´ne icmek isteysiniz,ne ayildiniz´sorularini o kendine has dili ile ifade etmesi.
Bu oyunu tren,gemi,otobüs tasitlari ile de cesitlendirebilirsiniz.



13 yorum:

  1. hadi çınar büyü artık,bak aslı ablan ne güzel oyunlar çıkarıo :)

    YanıtlaSil
  2. Yok ya büyümesin,kücükken onlari eglendirmek daha kolay Zeynep :)

    YanıtlaSil
  3. ben de acayip seviyorum..kendim küçükken hep oyun uydurururdum tüm çocukları peşimden sürüklerdim. şimdi oyun arkadaşımı buldum.. çok egleniyoruz.. o yüzden yaratıcılık geliştiren oyunlara ağırlık veriyorum.. o da sevsin oyunları istedim hep ama gerçekten 2 aylıktan beri acayip güzel oyunlar oynuyor benimle.. ayaklarıyla ittirmeceyle başladık.. gözümün içine bakıp güler ittirirdi.. Dedim ki bu cocuk annesi gibioyuncu olacak :) ben de http://www.evatolyem.blogspot.com da oyunlarımızı yazıyorum..:)şimdilik 2 yaşa özel..

    YanıtlaSil
  4. aslıcım valla iyi oluyo senin bu oyunlar fikir veriyo:)akşama (unutmazsam tabii)bizde bi yolculuk yapalım artık:)

    YanıtlaSil
  5. bizimkinin biraz daha buyumesi lazim bunu oynayabilmemiz icin ama aklimin bir kosesine yazdim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlısınız. Biz 4 kardeşiz sandalyelerden uçak yapar oynardık aynen:) Çok uzak yola giderdik hep.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir oyunmus ;)

    Kizim büyüsünde bizde oynayalim :)

    YanıtlaSil
  8. eğlenceli belliki.hiç bilmeme netten oyun filan.

    YanıtlaSil
  9. Esra;Ne güzel ya...
    inceleyecegim blogunu :)


    Burcu,isinize yariyorsa ne mutlu bana :)

    Esra Cem,ilerde oynarsiniz tabi.

    Ebru,biz de dört kardesiz.Ahh ne oyunlarimiz vardi :)

    Efe ve Eren,:)) Cok sag ol :)

    Evinin kahyasi,:)) Benim de bir kizim olsa,onunla da oynasam ;)


    Serpil,:))

    YanıtlaSil
  10. süper valla bazen günün koşturmasın da unutuyoruz oyunları ama sen bana da ilham kaynağı oldun Aslı bu arada simyacı nasıl gidiyo sende ben gibi büyüsüne kapılanlardanmısın? :)hala bazı satırlar aklımdadır ki çok uzun yıllar oldu ben okuyalı

    YanıtlaSil
  11. Kakulenin Bebekleri,Simyaci coktan bitti ya.Yeni bir kitaba baslamadigim icin o resim orda kaldi.
    cok begendim kitabi.Cok etkileyici gercekten.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel oyun oynamışsınız iyi fikir bende oğlumla oynucam bu oyunu:)

    YanıtlaSil

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}