Sayfalar

24 Şubat 2011 Perşembe

>Yürek Kabarmis !

>
Ada henüz iyilesmedi ama benim adamakilli pilim bitti.Yorgun,sinirli ve düsünmekten ne is görecegini unutmus halde...
Omuzumdaki yüklerin altinda kalmis hatta ezilmis hissetmekteyim kendimi.
Her yerimden Ada´nin nemli mendilleri cikiyor.Kulagim onda;iste yine hapsirdi diye kosmak icin bekliyorum.Hastalikla beraber iyice katmerlesen can SIKINTIsini oyunlar oynuyarak hafifletmeye ugrasiyorum.Hic böyle olmamisti...Bu kadar kötü gecirmemisti bir hastaligi ! O hasta bense yorgun...
Size de oluyor mu böyle;hic birsey ama hic birsey yapmayi istememe hali ?
Tencereye elimin degmemesini,elektirikli süpürgemin bozulmus,toz bezimin yirtilmis,yerleri silmek icin kovamin kirilmis olmasi istiyorum.Ütülenmek üzere kaldirilmis camasirlarin yerini unutmus olmak istiyorum.Yapmamak icin bahaneler bulmak...Sadece bunu istiyorum su siralar...
Ada´ya balgamini sökmesi icin birseyler icirmeye calismaktan belim iki büklüm halde.Hic yalvaran bir anne olmamistim.Bugün Ada´ya yalvardim cayini icmesi icin !
Babamizla yogun is sartlarindan dolayi konusamiyoruz.Geceleri hangi saatte evde oldugunun farkina bile varmadan sabah tekrar gitmis oluyor...Ada her ne olursa ,her ne isterse sadece ´anne´diyor.iste ben de annemi istiyorum o zaman...Kolay kolay sikayetlenmeyen Asli,böyle durumlarda en umutsuz vaka halini aliyor.Annemin kardeslerimin yanimda olmasini;oglum dayisi ile oyun oynarken ben onlari izlemeyi,temizlige yardim icin teyzemizi cagirmayi,anneme lakayt bir bicimde cocugun nasil büyütülecegini anlatmayi,babama oglumu durmadan isirmamasini söylemek istiyorum.
Biliyorum pacalarimdan duygusallik akiyor suan,belki de iciniz daraldi...Ama zaman zaman bu gurbet büyük bir düsmanim oluyor benim.Isyan ediyor ruhum...Ben de bu kilitsiz günlüge yazmak istiyorum her halimi.Sözler,dualar bana yoldas olur,kabaran yüregimi söndürür diye...

12 yorum:

  1. >bana da oluyor mu hiç bir şey yapmak istememe hali? o hal benim göbek adım...çok geçmiş olsun, bu sene herkes hastalıklarla boğuşuyor, benim oğlan hala iyileşemedi...iyice sıskası çıktı ve bu durum benim sinirlerimi iyice harap ediyor...ama geçecek...öpüyorum kocaman, sen kendini sağlam tutmaya çalış, sen de dağılırsan işte o zaman durum fena olur....

    YanıtlaSil
  2. >haklisin...Size de cok gemis olsun..Ben de kocaman öpüyorum.Güzel sözler icin de tesekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. >Çok geçmiş olsun.Nasıl bir şeydir bu tüm çocuklar hasta,tüm anneler yorgun,bitkin..Baharı dört gözle bekliyorum,O zaman bu mikroplarda göçer diye umuyorum.Umarım çabuk atlatırsınız..

    YanıtlaSil
  4. >Sihirli günce:Biraz iyilesir gibi olmustuk ama yine basa döndük sanki...Ben de bahari büyük bir sabirsizlikla bekliyorum ve cok ama cok uzun gecmesini istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. >asli canim senin yürek tasmis ne kabarmasi ama üc vakte kadar hersey düzelicek üzülme:).öpt.

    YanıtlaSil
  6. >Çok geçmiş olsun canım benim.O kadar iyi anlıyorum ki seni yorgunluktan omuzlarım çökmüş durumda.Biliyorum bunlar da geçecek ama Allah bize sabırlar ihsan eylesin.

    YanıtlaSil
  7. >ikiz Annesi: Yürekten bir amin diyorum.gecicek ins..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. >Duygu: üc vakit bile bana cok uzun geldi suan...Gecicek tabi ki.Ben de öpt

    YanıtlaSil
  9. >Hiç olmaz mı? Bu sene kış galiba heryerde hastalıkla geçiyor. Dilerim bir an önce iyileşir acil şifalar

    YanıtlaSil
  10. >Nehir ida : Cok fena gecti...Nasil bir soguk var anlatamam.Biz donuyoruz ama bu soguk mikroplari teget geciyor sanirim :)Tesekkür ederim..Bakalim yarin daha iyi olmasini umuyorum...

    YanıtlaSil
  11. >sabırlı ol hepimiz bin minnetle büyüttük.geçen bahar mete kanlı dizanferi oldu anlatamam sana.kaksından kan geliyordu düşün.suyu içtikten bir kaç saniye sonra suyu poposundan çıkarıyordu.okadar feciydiki.şükret haline.üstelim eşimde endonezyadaydı şansıma.geçmiş olsun geçer gider biter sen sağlam durmaya çalış.

    YanıtlaSil
  12. >serpil:Ne diyosun ?Sükrediyorum tabi...Allah size de yasatmasin bir daha öyle hastalik ok zor !

    YanıtlaSil

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}