Sayfalar

26 Şubat 2011 Cumartesi

>Browni ve bir ohhh...

>
Ada Doruk bugün kostu,oyunlar oynadi ve defalarca güldü...Ben de onunla beraber keyiflendim tabiki.
Iyi olduk sükürler olsun...Bunun serefine bir browni yaptim ben de :) Süsleme amaci ile üzerine koydugum sekerler Kücük Adamin gazabina ugradi.Ben fotografi cekerken birer birer eksildiler.Mahzun  mahzun bakarken ´tamam Ados isim bitti,yiyebilirsin sekerleri ´dedigimde de zaten oglumun sekerlerle de isi bitmisti bile :))

Malzemeler
  • 1 paket margarin
  • 4-5 yemek kasigi kakao
  • 1,5 su bardagi seker
  • yarim su bardagi su
  • 4 yumurta sarisi
  • 1-1,5 su bardagi un
  • 1 su bardagi iri kiyilmis ceviz
  • 1 paket kabartma tozu
YAPILISI:
Su,kakao ve sekeri ocakta pisirin.Bir paket margarini ve yumurta sarilarini ekleyerek iyice cirpin.1 su bardagi kadar bu karisimdan ayirin.Diger malzemeleri kalan karisima ilave ederek cirpmaya devam edin.Yaglanmis kaba dökerek 150 derecede önceden isitilmis firinda pisirin.Firindan ciktiktan sonra kare kare kesip ayirdiginiz karisimdan dökün.Afiyet olsun,ama yaramasin !!  Kilo bakimindan :)

11 yorum:

  1. >Ohhh afiyet olsun şekerler kuzucuğa:)Şekere hayır diyen minik yok sanırım:)))Tarif için teşekkürler,ellerine sağlık harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. >Ikiz annesi:afiyet oldu valla :)Yok..Ben bile sekere hayir diyemiyorum ki :))

    YanıtlaSil
  3. >:):):) iyileşsinde yesin şekerlerin hepsini hep mutlu şen şakrak olsun adacık

    YanıtlaSil
  4. >Bugün tam sen sakrarti dayisi :)Yesin tabi cani sagolsun onun.

    YanıtlaSil
  5. >Afiyet olsun. Sevindim iyileşmesine de bu arada harika görünüyor bolglara tatlı resmi eklemeyi yasaklasalar çok canım istedi:))

    YanıtlaSil
  6. >yasaklama degil de blog üzerinden bir dilim gönderebilseydim keske :)Iyilesti kuzun cok sükür.

    YanıtlaSil
  7. >İyileştiğine çok sevindim kuzunun.Yalnız browni müthiş gözüküyor.Tarifi not ettim.En kısa zamanda denemeliyim.Ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  8. >Sihirli günce:resmimdeki kadar güzeldi ama bir gün sonra biraz kuru geldi bana.Un miktarini biraz azaltmak daha iyi olur sanki aklinda bulunsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. >rebeltakipte: Hos geldin öncelikle :)Insani mest ediyor degil mi bu cikolata görüntüsü ?

    YanıtlaSil
  10. >Ellerine sağlık muhteşem görünüyor browni.Ada'nın iyileşmesine de çok sevindim.Sağlıkla büyüsün kuzucuklar...

    YanıtlaSil

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}