Sayfalar

22 Aralık 2010 Çarşamba

>Emzirme Reformu

>1-Türkiye´de ilk alti ay sadece anne sütü alan bebeklerin orani sizce yüzde kac?
2-Siz bebeginizi ne kadar süre anne sütü ile beslediniz?
3-Kac ay dogum izni kullandiniz?
4-Yasal süt izninizi kullanabildiniz mi ?
5-Emzirdiginiz yada süt izninizi kullandiginiz icin is yerinden mobbing ile karsilastiniz mi?
6-Bebeginizi toplum icinde,disarida emzirmeniz gerektiginde sikinti yasadiniz mi?
7-Emzirme konusunda destege ihtiyaciniz oldu mu?Gerek emzirme danismanligi gerekse psikolojik olarak yeterince destek bulabildiniz mi?
8-Emzirdiginiz süre boyunca etrafta ´sütün yetmiyor,mama ver,bu cocuk meme emmek icin cok büyük´´seklinde baski gördünüz mü?
9-Emzirme reformu´nu biliyor musunuz?Emzirme Reformu neden gerekli?
10-Emzirme reformu´nu web sitenizde desteklediniz mi?Destek olamk icin http://www.emzirmereformu.com/ adresindeki formu doldurmaniz yeterli.

1- 5 yildir Türkiye´de olmadigim icin cevap vermekte yetersizim aslinda.Ama oranin bir hayli düstügünü farkedebiliyorum...% 40 olabilir.
2-Oglumu 2 yil boyunca emzirdim.
3-Avusturya´da bu süre 2,5 yil...2 yildan beri sadece oglumun yanindayim :)
4-Evet Avusturya´da ki tüm annelik haklarimi kullandim.
5-Calismadigim icin böyle birseyle karsilasmadim.
6-Türkiye´ye geldigimde yasamadim.Otobüsün icinde emzirdim bir kere.Insanlar fazlasiyla yardim ettiler.Burda da gittimiz yerlerde genelde emzirmek icin alanlar mevcut.Bir sikinti yasamadim.
7-Hayir olmadi.Hamilelik döneminde emzirmeyi kafama koydugum icin cok okudum bu konu ile ilgili seyler.
8-Sütün yetmiyor seklinde bir söylem olmadi.Emen ve doyan bir bebegim oldugu icin gerek duymadi kimse.Ama normalden biraz daha uzun ve büyük bir cocugum oldugu icin yeter arik daha emmesin diyenler oldu.Ve cok yakin cevremde mama ver mama daha saglikli diyenlere kulagimi tikadigim zamanlarda oldu.
9-Evet biliyorum ve destekliyorum.Türkiye´de calisan annelerinde cocuklarini diledikleri gibi anne sütü vermeye haklari var..Anne sütünün önemini anne olduktan sonra daha iyi anlayan biri olarak EMZIRME REFORMU gerekli diyorum..
10-Evet destekledim
bilgi@emzirmereformu.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}