Sayfalar

3 Mayıs 2011 Salı

Ba$ardim,Kazandim,Kaybettim !

Ba$aydimmm....
Günün kelimesi idi...
iki gündür ayakkabilarini kendi cikarmaya calisan,üzerindeki ceketin fermuarini pürtela$  a$agiya indirme-yukari cikarma ile ugra$an kücük,ama cok kücük olan ADAm bunlarin hakkindan gelince ´BA$AYDIM´diye sevincle bagirdi....Bu kelimenin altinda ´Caillou´nun´bir parmagi oldugundan da adim gibi eminim :)
Kendine yetebilmeyi ögrenme sirasinda ´´ahh az kaldi,hadi,oluyor ´´cümleleri ile nasilda hava girdigini görmek ve yüzünde ki o ´belki de sen haklisin anne´ifadesi ile birlikte ´ama ya yapamazsam´ifadesinin harmanlandigi an.
Biraz tela$,biraz umut,biraz hirs,biraz sabir,biraz emek ve sonunda BA$ARMAK !
Üc gün önce,tramvay beklerken,eski tramvay mi gelicek,yeni tramvay mi ?$eklinde iddaya girdik oglumla.O eski dedi,bana da yeni demek düstü.(Eski model olanlari yüksek oldugundan dolayi cok seviyor.Ama az kullanildiklarindan dolayi gelme ihtimali daha düsük )
Derken,eskisi geldi.
´sen kazandin´dedim.Tekrarladi heyecan icinde ´´tazandim,Ada tazandi´....
Eve dönü$te yine ayni oyun.
O yine eskisi dedi,bana da yine yeniden yeni demek dü$tü :)
Dedim ya ihtimal az.Yenisi geliverdi.
´Bu defa ben kazandim pa$acim´dedim.
Offf senmisin kazanan!´Ada tazan,$en tazanma diye bagirmalarinin yani sira,sinirden deliye dönmü$ $ekilde kolumu SIKmalar,en sifatsiz hali ile yüzüme bakmalar....Herkes bize bakiyor farkindayim ama mekandan firsatcilik yapmayi da ögretmemek adina ben kazandim.Mizikcilik yok :)
Vazgecmedim.Söyledim gercekleri.Yolun sonuna dogru kabul etti aci gercegi.
Velhasil bu,her tramvay bekleyi$inde devam eden iddia i$inin suyu cikti.Minik oglum olayin mantigini cözememis.Tramvay geldiginde ´tim tazandi´diye soruyor.
Oyun da bu soru ile tüm anlam ve önemini kaybetmis bulunuyor bende :)
Ba$armanin mutlugunu da,kaybetmenin hayal kirikligini da biraz olsun hissetti Kücük ADAm.
Bana da mutlu olabilmenin kirli bir ayakkabinin arkasinda da olabilecegini ve kaybettiginde de kazananin etini cimdiklemenin,´tebrik ederim,kazandin´ demekten daha dogal,daha dürüstce oldugunu ögretti :))
Tamam kazan ama yine de etini cimdiklerim haaaaa :)

18 yorum:

  1. maşallah adaya:)kazandı annesi hep kazansın inşallah.tramaylar renkli ise yani farklı renklerde ise onuniçin iddaya girin bari sende heyecanla bklersin.:)
    kalyu yok mu kalyu herşeyi de bilir hani:)
    cimdiklemeyi kimden öğrendi acep hı aslı süle bakalım

    YanıtlaSil
  2. Tramvaylar renkli.Harika bir fikir bu.Danke danke :)
    Cimdiklemek biliyorsun ki bizde cok tercih ettgimiz,dayaktan daha can yakan ama daha masum olarak kabul görmüs bir eylemdir.Icimizde var yani :)

    YanıtlaSil
  3. O birşeyleri başaydıklarındaki :) halleri var ya harika :)

    YanıtlaSil
  4. Adaaa tembel Ada daha sen yenimi öğrendin pardon başardın bunları :) hep anan yüzündendir bu dur ben yapim derse olacağı bu di mi Aslı'cım :)) yerim sizi ben :)

    YanıtlaSil
  5. ikiz annem,demi nasil güzel oluyorlar.

    ülkü,Ada tembel ise ben ondan daha tembelim.Hic bir seyine karismam.Suyunu kendi alir,ellerini kendi yikar.Montunu kendi asar.Ama ayakkabi cikarma isi kolay degil.Bot tarzi olunca hic kolay degil.
    Yeme bizi.Kaccc Adaaaa :)))

    YanıtlaSil
  6. Maaşallah yavruma :) kaçmayınnn :)

    YanıtlaSil
  7. Sen hep kazan ADA, hep başar ADA. kazanmak başarmak yoldaşların olsun.
    Benim kuzum da "yoyeeey " diye zıplayınca benim de çığlık atasım geliyor :)

    YanıtlaSil
  8. Maşallah Ada'ya ve tabi sana. Çocuklarımıza o kadar çok şey aynı anda sunuyoruz ki benim yoktu diye diye doyumsuz bencil olmalarından çok korkuyorum böyle böyle öğreniyorlar sen ağamsın paşamsın demeyecek sokakta insanlar bizim gibi sevmeyecek. Herşeye alıştırmalı.
    Çok öptüm ikinizi de.

    YanıtlaSil
  9. 41 kere maşallah benim paşama...
    olsun annesi şimdiden kaybetmenin hüsranını yaşamasın hep kazansın hep coşsun hep mutlu olsun çok çok öpüyorum yakışıklımı..

    YanıtlaSil
  10. ha ha...tim tazanmış ha tiiimmm:)))

    öperim ada'cığı...

    YanıtlaSil
  11. bırak tazansın çocuk, annesi yaa.. :))) ayy ne tatlı konuşuyo o öyle :)

    YanıtlaSil
  12. Kücük mucizem;Insaallah :)
    Benim de ciglik attigim zamanlar oluyor


    Nehir ida,kesinlikle katiliyorum.Cocuklukta ögrenilir diye düsünüyorum ben böyle seyleri


    dilek,bir o tazaniyor bir ben :)

    Gülcan,hak eden tazansin dimi ama :)

    YanıtlaSil
  13. Şimdi en tatlı zamanları gerçi anneler için çocukları hiç büyümez ama,sağlıkla büyüsün inşallah.

    YanıtlaSil
  14. Bir maşallahda benden Adaya :)o caillou yok mu bizim evde de baya bir popüler hatta efe odasına resimlerini yapıştırdı çok güzel oldu diyerek :)

    YanıtlaSil
  15. Ben eskisi tranvaymı yenisimi iddanızda Ada'yı tutuyordum.Bir tazandık,bir taybettik..desene.Yalnız kaybedince nasıl cimciklemiş seni ama.Şimdiden başarıyı seviyor aferim ona:))

    YanıtlaSil
  16. Ana ogul paylasiminiz cok guzel canim. Ebruya katiliyorum bende.

    YanıtlaSil
  17. Başaymak ne güzel değil mi?>Kaybetmek de var ama, Ada öğrenmiş anlaşılan, ama kabullenmek çok zorr :)

    YanıtlaSil
  18. efe ile hayat;tesekkür ederiz.Sorma ama caillou Ada´dan cok ben seviyorum galiba:)

    Sihirli Günce;Sevsin basarmayi tabii ki ama öyle cimdiklemeden kabul etsin :)

    Taze anne,tesekkür ederiz.Kesinlikle ben de katiliyorum.


    Bü$ra,evet ögreniyor ögrensinde dimi :)

    YanıtlaSil

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}