Sayfalar

25 Ocak 2011 Salı

>Tak tak...Oyuncak

>





                                                                                                                                                              Yeni oyuncagimiz,yeni eglencemiz.Zaman gectikce Ada´nin hic oynamadigi oyuncaklara karsi ilgi artiyor,yada sürekli oynadigi oyuncaklarin artik yüzüne bile bakmiyor oluyor.Simdiye kadar Ada icin dügmesini basinca calan hareket eden,oyuncagin oynadigi cocuklarin ise sadece izledigi oyuncaklar dan almaktan hep kacindim..Tabiki gercekten eglenceli ve egitici olanlarda var ama bunu ayirt etmek gerekiyor bana göre... 
Tahta oyuncaklari cok sevmisimdir her zaman...Lise döneminde ders notlari icin yaptigim ve sakladigim tahta kavram gelistirici oyuncaklarla Ada´nin oynamasi beni cok mutlu ediyor :)
Oglum icin aldigim cekicli oyuncagi biz cok sevdik.Ada´cik oyuncakla oynarken cok aktif oldugu icin inanilmaz zevk aldi ama dikkat süresi daha kisa oldugu icin ayni zamanda da baska bir aktiviteye gecmek icin sabirsizlandi :)
Üc yas üstü olan bu oyuncak raptiyelerle birlikte oldugu icin Ada´ya bende eslik ediyorum.Eline batmasi yada yere düsüp ayaga batmasina önlem olarak.Kagit üzerinde olan resimleri biz de ufak tahtalar dan olusan sekilleri mantar panosuna resimdeki halindeki gibi raptiyelerle sabitleyerek cekic ile cakiyoruz.Sizde farkli ve  daha yaratici oyuncak istiyorsaniz bu oyuncagi deneyebilirsiniz :)

2 yorum:

  1. >Tuncay ...Ada yakışmış resme :)

    YanıtlaSil
  2. bu oyuncakdan ben de almak istiyorum nereden bulabiliriz acaba?

    YanıtlaSil

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}