Sayfalar

26 Eylül 2010 Pazar

>Nerden cikti bu hastalik ???

>Üc gün önce baslayan hapsirmalar bugün nefes alip verirken hiriltiya dönüstü hafif bir öksürük esliginde!!!Oglum 4 aylik iken gecirdigi bronsitten sonra simdi her gribal enfeksiyon sonrasi yerini bronsite birakiyor.Bu durum beni cok üzüyor ve endiselendiriyor.Aslinda doktora görünmedigimiz icin daha bronsit olup olmadigini bilmiyoruz ama tecrübelerim yine ayni kapiya cikartiyor beni...Oglum icin hazirladigim bir karisimi paylasmak istiyorum.Balgam sökmesine ciddi anlamda yardimci oldugunu söyleyebilirim.Ilik suyun icine (yada cocugunuz ictigi herhangi bir cayin icine) bir kasik bal,(bal icin tahta kasik kullanmaniz önerilir)kasigin ucu ile cok ama cok az karabiber,ve biraz limon suyunu karistirip icirebilirsiniz.Tüm hastalarimiza acil sifalar diliyorum özellikle cocuk hastalarimiza cünkü oglum hasta iken benim canim daha cok yaniyor ve bütün annelerinde böyle olduguna inaniyorum.Kuzucuklarimiz hasta olmasin annelerimizde üzülmesin ins...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}