15 Eylül 2010 Çarşamba

>Kelimelerin Büyüsü..

>
Büyüleniyorum her kelimesiyle...Ne paha bicilemez bir mutlulukmus kücücük cocugun agzindan cikan her bir harf her bir tilsim.Kartopumun konustukca konusasi geliyor bu günlerde.Her duydugunu hemen tekrar etmesi,gördügü herseyi yapma arzusu beni inanilmaz sasirtiyor.Hatta günlük konusmalar arasinda sIkca kullandigimiz kelimeleri oda yeri geldiginde kullanmaya basladi :)örn:Babasini aradigimizda telefonu acmadigi zaman bazen kendi kendime ´isi var herhalde´diyorum.Dün yine babasini aradigimizda telefonu acmadi ´annecim acmadi baba´´dedigimde oda bana ´isi var isi var demezmi.nasil sasirdim anlatamam.Bu da demek oluyorki cocuklarin yaninda kullandigimiz kelimelere cok dikkat etmeliyiz.Zira onlar iyi kötü dogru yalnis tüm verdiklerimizi aliyorlar.Hep iyi seyler ögrenmesi dilegiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}