Sayfalar

17 Ekim 2011 Pazartesi

Keyif


Saat burda 11:15´i gösteriyor ve ben hala kahvalti sofrasindayim.Sabah cok erken dükkana gittim,temizligimi yaptim.Geldigimde Adacik uyanmi$ti...Kalvaltisini yaptirip,üstünü giydirdim.Di$lerini de parlattiktan sonra okula biraktim.Eve geldim.Güzel bir du$ ve sicak cay ile yayila yayila kahvalti..
Evde cok i$ var,ama nasil olsa bitiremeyecegim.Zaten onlar hep var.Keyfim yerinde,bozmaya niyetim yok :)
Evde sakin sakin istedigini yapabilmek,tela$siz agir adimlarla hareket etmek,volumü en yüksege alarak müzik dinlemek...
Aramizda kalsin ama ben cocuksuz hayati da epey özlemi$im !
Anne olmanin güzelligi tarti$ilmaz ama kendinle ba$ ba$ kalmak,sadece kendi sesini dinleyebilmek..i$te bu da lazim !

Foto:Asli´dan

20 yorum:

  1. He lazım tabi tadını çıkar yakında özlersin yine :)))

    YanıtlaSil
  2. bırak kalsın iş güç anın tadını çıkar :)

    YanıtlaSil
  3. aslı ne dükkanı ben kaçırdığım birşey mi var:)
    ooohhhhh nasılsa hayatın ada ile geceçek böyle kaçamaklar iyidir:)
    eee yakında ikinciside gelirse sen bu anı çok ararsın gibi:)

    YanıtlaSil
  4. ülkü,zaten uzatmalardayim.Ikinciyi biraz daha mi dü$ünsem aacaba ? :)


    $erife,biraktim valla :)


    Sezobigom,yoo canim.Kücük bir restaurantimiz var.Aslinda dönee pizza satan bir yer.
    Sabahlari temizliyorum ben.I$te o dükkan.Arayacagim sorma.

    YanıtlaSil
  5. bencede zaman zaman gerekiyor böyle yalnız kalmalar

    YanıtlaSil
  6. Sen mi? biraz daha mı? hiç sanmam :)

    YanıtlaSil
  7. ohh çocuksuz keyif saati gibisi var mı? ama ikinci çocuğu düşünüyorsan o keyif saatlerini çok ararsın sonra, aslıcım şunu unutma tek çocuk hiç çocuk tecrübelerimle sabittir :) keyfini çıkar ama kardeşsiz de olmaz değil mi annelik zor ne yapalım... sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ahahah şuan burda saat 14 59 ve ben çorbadan başka bişi yapmadım.ev almış başını gidiyor.monotonluktan bıkkınlık tepkisi bu gel keyfim gel:))

    YanıtlaSil
  9. ülkü neden ki ? Bana cok güveniyorsun sen :)

    YanıtlaSil
  10. Güveniyorum tabiki hem istiyorsun sen bilmem artık :)

    YanıtlaSil
  11. Ülkü,peki tamam.Seviyom seni :)

    YanıtlaSil
  12. Bende seviyorum seni gülüm :)

    YanıtlaSil
  13. lazım tabi lazım olmaz mı :) ne iyi etmişsin Aslı... nasıl olsa bitmeyece :)

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. lazım ki ne lazım.. hele bizimki gibi bünyelere:)

    YanıtlaSil
  15. keyif yapmak gibisi var mı, bulmuşken hemen bırakmamalı :))

    YanıtlaSil
  16. Keyif gibisi var mı? o da gerekli.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. EVETTTTTTTTT EVET LAZIMMMMM BENDE SANA KATILIYORUM....GERCI SANKI GUN YATMIYOR BAZEN BANA....KIZIYORUM KENDINE...
    NANKOR DIYORUM EEHH ISTE COCUKLAR YOK...AMA YETMIYOR YINE...
    EN GUZELIDE OKULDAN GELMELERINE AZ KALINCA ICIN PIR PIR OLUYOR ...OYLE OZLUYORSUNKU..BEN KAPIDA DAHA YENI GIRER GIRMEZ YEMEGE BASLIYORUM ONLARI...ONALRDA AY ANNEE YAPMAA:))))))))

    YanıtlaSil
  18. Kesinlikle haklısın,onlarsız yapamayız,ama uyuduklarında da rahatlarız birazcık..Ama biraz dinlenmek hakkımız.

    YanıtlaSil
  19. çocuklandıktan sonra iyice kıymetleniyor değil mi böylesi anlar?Yavrularımızla geçirdiğimiz anlar da ayrı bir özel.Hayat güzel vesselam :))

    YanıtlaSil
  20. mmm..GErcekten ozendim. Ben de teraziyim. Güzeli, dinginligi, pozitif olani severim. Dukkan ne dukkanıdir buarada..Ozledigim hayatı yazmis, Ne kadar guzel anlatmisiniz.

    YanıtlaSil

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}