Sayfalar

6 Haziran 2011 Pazartesi

3.Gün


Kücük ADAmin tekrar avare avare pesimden ko$turacagi zamanlarimi bekliyorum sabirsizlikla....Zamani nasil da hizlandirmak istiyorum bir bilseniz.
Neyse ki ücüncü günümüz de hayirlisi ile bitti.Biraz cizgi film,kitap,pazil,uyku,balkonda oturma,banyo yapamadigi icin islak bezle ile silinme,di$ fircalama ve uyku ile nihayetlendirdik.Agrisi yok oglumun.Her zamanki gibi tüm olgunlugu ile durumu algiladi ve kabul etti.Bacaginin ehemmiyeyetinin farkinda oldugunu,ufacik hareketlerinde bile gösteridigi özenle,belli ediyor bize.
´Anne gejmek istiyom,ci$im var,balkona didelim,tipat oku...cümlelerine tutunarak gecirmeye calisiyor bu zor zamanlari.
Her kucagima aldigimda ´bisimlah´ceki$im Ada´nin cok hosuna gidiyor.´$en dua ediyo$un anne´diye soruyor.´Evet seni kucagima alirken canini acitmamak icin dua ediyorum´ diyorum ben de...
O da benimle beraber´bisimlah´diyor zaman zaman :)
Ve her kucagima ali$imda ´seni cot seviyoyum anne´diyerek sariliyor.Ama sanki te$ekkür eder gibi söylüyor bu cümleyi,büyük bir minnetle sariliyor bana adeta.
Böyle hissediyorum ben....
Tabii muzipligi elden birakmiyor yine de....
´Seni cot sevmiyom annee´....$aka yaptim...Seni cot seviyoyum :)))diyerek gülüyor güldürüyor :)
Cuma günü hastaneye tekrar gidecegiz.Plastik bir sey takmalari icin tekrar gelmemizi söylemi$lerdi.Alcinin üzerine,sanirim ayak kismina basabilmesi icin bir aparat takilacak.
8.Temmuz tarihine bilet almi$tik Antalya´ya.Ordan da istanbul´a.O zamana kadar düzelemezse iptal edecegiz mecburen.Ama in$allah düzelir de evde gecirdigi bu zor günleri havuzda denizde unutur kuzum...
Aglamalarim gecti....Cevremdeki birkac güzel insan öyle destek oldular ki daha rahatim $imdi.
Güzel yanlarini bulmaya cali$iyorum bu durumun bile...Bir türlü oturmasini saglayamadigim oglumla yapamadigimiz pazillari yapiyoruz.Kitaplari daha detayli inceleyebiliyoruz.Yüzüne bakmadigi legolar artik can yolda$i,elini sürmedigi orgun tu$larinda gezebiliyor artik parmaklari,yarim yarim söyledigi $arkilar ile beraber :)
Velhasil alacakaranlikta bile güne$i bulabilmek görebilmekmi$ dogru olan...
Bu arada güzel yorumlari ile icime su serpen güzel arkada$larim...
Anne anlarmi$ bir annenin halinden !
Beni anladiginiz icin cok te$ekkür ederim...
Abarttigimi söylenleri duyamadim bile sizin ho$ sesinizden.Iyi ki varsiniz...
Sevgiler...









18 yorum:

  1. canım ya çok geçmiş olsun ben arada kaçırdım bir süredir takip edemiyorum kimseyi şimdi gördüm..canım ya ne zordur ikiniz içinde dualarım sizinle inşallah en kısa zamanda düzelirde planlarınızda bir değişiklik olmaz..paşayı çok çok öpüyorum ben canım ya bak nasılda kıyamıyor anneciğine her fırsatta sevdiğini söylemesi yeter insana dimi

    YanıtlaSil
  2. BENİM GÜZEL OLGUN ADA MIM ALLAH HEP GÜZELLİKLER ÇIKARSIN KARŞINA.
    ASLIM İNŞALLLAH HAYATTA YAŞAYACAĞI EN KÖTÜ GÜNÜ YAŞAMIŞ VE BİTMİŞTİR OĞLUNUN.CANIM BENİM ALLAHIN İZNİYLE GEÇECEK ALLAH BETERİNDEN KORUSUN.GÜZEL ANNENİN GÜZEL AHLAKLI OĞLU ÖPÜYORUM SİZİ:)

    YanıtlaSil
  3. Bir su gibi hızlı geçer zaman inşallah.Tekrar çok geçmiş olsun.Eminim seni çot seviyoyum lafı herhalde tüm sıkıntıları alıp götürüyordur.Çok kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  4. Canım ya, İnşallah süre çabuk geçer onun için, İnşallah hemen iyileşiverir.

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun , inşallah en kısa zamanda kaynar ve oğluşun dilediği gibi hareket edebilir...Çocuk için zor bir durum...allah sabır versin bu süreçte...

    YanıtlaSil
  6. Canım ya.Nasıl da olgun davranıyor küçük adam.Zaman hızlı ilerliyor Aslıcım.Bir bakmışsın alçısı çıkmış bile.Bak üç günü bitmiş bile.Sen o güzel yüzünle hep gülümseyerek bak Ada'na...

    YanıtlaSil
  7. abartı olurmu canım, bu halinizi bile değerlediriyorsunuz ne güzel :)
    umarım dilediğin gibi olur Temmuz'a düzelir.

    YanıtlaSil
  8. ağlattın beni gıcık.yazamıyorum da bir şey.güzel kalın güzel günler yaşayın.zaman su olup aksın çarçabuk.o alçı tezden çıksın tezden.

    YanıtlaSil
  9. Allah daha büyük hastalık vermesin canım. Bıdık en kısa zamanda iyileşir inşallah. Çok geçmiş olsun tekrar.

    YanıtlaSil
  10. Ah kıyamam haberim yoktu şimdi fotoğrafı görüp yazını okuyunca:(

    Acil şifalar diliyorum,umarım çok zorlanmadan atlatır ve iyileşir minik yakışıklı...

    Kolaylıklar diliyorum ikinizede...

    YanıtlaSil
  11. Abartacaksın da onlar herşeyimiz onlara bir şey olunca canımız yanıyor. İyi olacak canım sabır.
    İkinizi de öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. Hepinize cok te$ekkür ederim.
    iyiyiz ve iyi gidiyoruZ.Evde SIKILIYORUZ sadece.
    güzel cümlelerinizle daha iyi oluyoruz.
    sevgiler hepinizi öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  13. acil şifalar dilerim geçmişolsun canım

    YanıtlaSil
  14. bu da gelip geçecek Aslıcım. Ve bu olay daha da olgunlaştıracak minik ADA mı.
    tekrar geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
  15. DAHA TEMMUZA ÇOK VAR UMARIM O ZAMANA ADANIN BİŞEYCİĞİ KALMAZDA ŞİMDİ OTURDUĞU GÜNLERİN ACISINI ÇIKARIR
    BİRDE BENDE KOCAMAN MAŞALLAH OĞLUNA BU KADAR USLU VE EFENDİ OLDUĞU İÇİN ONU YETİŞTİRDİĞİN İÇİN SANADA :)

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun.Zaman geçtikçe hepsi unutuluyor.Sevgiler...)

    YanıtlaSil
  17. Allah sabır ve acil şifalar versin paşama çabucak iyileşir inşallah.

    YanıtlaSil
  18. ahh yavrummm kuzum benım ..annesı ınsallah gunler su gıbı gecerde kuzun ayaga kalkar...
    senı cot cot oper...kosturur pesınden:))))))))

    YanıtlaSil

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}