Sayfalar

2 Aralık 2010 Perşembe

>Kücük Adam Berberde :)

>Karmakarisik saclari durmadan düzeltme ihtiyaci duyupta oglumu rahatsiz ediyordum...Taaki bugün hadi bir berbere gidip deneyelim diyene kadar :)
Oglumdan bahsediyorum tabiki.Saclarini sifira vurduktan sonra kivircik ve cok daginik cikmaya basladi.(pismanligimi hatirladim yine)Cok hizli uzayan saclar giderek havalanmaya baslayinca benide oglumuda cok yordugunu farkettim.Berberde saclarina makasin degmesine izin vermeyecegini düsündük ama öyle olmadi.Tam tersi öyle olgun öyle sabirla beklediki yeni halini görmek icin...Bizde hem cok sevindik hemde cok sasirdik tabi  bu duruma :) Birde onun o saskin bakislari ile daha bir keyifli vakit oldu kesim zamani...
Garip bir sey anne olmak...Oglumun saclarini berberde kesme isi bile heyecan verdi bana.Sevinecek,heyecanlanacak ne cok seyi oluyor insanin anne olunca dedim kendi kendime...
Sonra bütün gün anlatti Kücük Adam bu yeni tecrübesini...Abi testi,önlüt tatti´ :)tabi konusmasina bir virgül atip aynaya bakmayida ihmal etmedi bu arada :)

1 yorum:

  1. >Süperrsinizz sizz yaaa :)zeki akıllı adamm teyzesinin gamizesinin aşkıııııııııııııııı

    YanıtlaSil

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}