Sayfalar

14 Kasım 2010 Pazar

>Yeniden hastalik hali

>Aciyan bir bogaz,sizlayan gözler ve asiri bir halsizlik... Bunlar bana ait olanlar.Dün aksamdan beri ses kisikligi sonrasinda gece baslayan hafif öksürük nöbetleri,uyutmayan garip sesli bir solunum ve üc saatten beri burun akintisi...Bunlarda ogluma ait olanlar.Kücük oglumun durumu benden agir tabiki ama onu anlayabilmek ve yetebilmek icin gösterdigim cabayi anlatabilmem mümkün degil...Demistim yaa...O hasta olunca benim canim daha cok yaniyor diye.Simdi yine canim cok yaniyor !!!
Mesele sadece hasta olmamiz degil aslinda...Yalniz olmamiz canimi daha cok yakiyor.
Bizi taniyanlar bilirler tabiki ama aciklamak gerekirse;babamiz alti ay önce kücük bir restauranti isletmeye basladi.Güzel birsey tabiki bu lakin onu cok kisa bir süre görmek zorunda kalmak,ihtiyacimiz oldugunda onu yanimizda bulamamak cok kötü...En cokta oglum icin üzülüyorum.Babamizin her ise gitmesi sirasinda babasina´nein is nein baba´demesi yüregimi cok acitiyor..Babasini özlüyor ve vakit gecirmek istiyor bu cok belli ama bunu ona anlatamamak cok yorucu gercekten...
Yalniz basina bir cocugun tüm sorumlulugunu almak ciddi bir is.Günlük olarak planlar yapiyorum.Bugün sunu yapalim,suraya gidelim diye...Mesgül olsun sürekli..Babasinin boslugunu daha az hissetsin cabasiyla.Ne kadar basarili oluyorum orasi muamma???
Huysuzluk zamanlarini geride biraktik azda olsa..Ve sunu ögretti kücük oglum bana...Eger cocuklar durduk yere huysuzlaniyorlarsa,anlam veremedigimiz cekilde ilgi cekmeye calisiyorlarsa mutlaka bize birseyleri anlatmak icin ugrasiyorlardir.Onlarin sesine kulak vermemizi,onlari anlamamizi bekliyorlar bana göre.Oglumun huysuzluk halleri simdi bana daha anlamli geliyor..Ben bu isi onunla daha cok zaman gecirerek (Kaliteli zaman) cözdüm..Belki böyle durumlar yasayan annelere bir pi ucu olur diye yaziyorum bu tecrübemi..
Cocuklarimizin sesine kulak verebilirsek onlari daha iyi anlayabiliriz diye düsünüyorum ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}