Sayfalar

7 Kasım 2010 Pazar

>Büyüyorum...

>Büyümenin dayanilmaz güzelligini yasiyoruz bu günlerde.Ne istedigini biliyor artik,daha sakin,daha mutlu...hircin zamanlari geride mi birakiyoruz acaba (ins).Yirmi bes aylik olucak yarin kücük ADAm...zamanin nasil hizli gectigini tekrar hatirlatarak.
Sabahlari mutlaka öperek uyandiriyor beni.Emmeyi birakmayi halen kabullenmedigi icin meme meme diyiveriyor bazen ama cok israr etmiyor sadece deniyor :) Üstünü kendi giymeye calisiyor basaramadigi zaman benim gözlerime bakiyor...Yardim istiyorum anne diye.Kahvalti yapmayi cok seviyor sütünü bayila bayila iciyor.Bir cok cocuk gibi oda annesinin ev isleri yapmasindan nefret ediyor.Tezgahin önünde bulasik yikarken bile yanimda ´Anne is bitti´diye cümleler kurarak vicdanima dokunuyor benim..Bende haftada bir gün uzun bir süre zaman ayiriyorum eve.Genel olarak onunla ilgileniyorum.Tek istedigi sey bu..Bunu biliyorum.Parkta zaman gecirmeyi cok seviyor.En cokta salincakta sallanmayi..Dogada yürüslere cikarak kesifler yapmamiz en büyük zevklerimizden..ve oyun gruplari tabiki.Burda bulunan anne-cocuk merkezindeki ücretsiz oyun gruplarina katiliyoruz arada.Cok egleniyor ve mutlu oluyor.
Konustukca konusuyor...kendini ifade etmeye calisiyor harfleri yuta yuta..ama bir durum var oda kendinden ücüncü sahis seklinde bahsetmesi´´Ada su icti,o adanin,ada yap´´ gibi...Aslinda hosuma gitmiyor degil bu halleri ama yinede düzeltsek iyi olucak sanirim :)
Espirili bir cocuk bu kücük ADAm...kendi kendini ve etrafindakileri güldürebiliyor komiklikler yaparak :)Halen bizimle yatmasina bir care bulamadik.Yeni ve daha büyük bir yatakla bu durumu sonlandirmayi hedefleriyorum ama bakalim...ondan cok ben yadirgicam bu degisikligi sanirim cünkü oglumla yatmaya bende cok alistim.Onun kokusu ile yatip onun kokusu ile uyanmak harika birsey ama odasinda olmasi onun icin en dogrusu..
Evet konu oglum olunca bitmek bilmiyor yazii.yazdikca yazasim geliyor...Anlatabilmenin tadina doyulmuyor...Lakin yinede onu cok sevdigimi söyleyerek nihayetlendiriyorum yazimi :)

2 yorum:

  1. >Tuncay bu yaşta espiri yapmaya başlaması ilerde iyi şeyler olacağına işaret :)dahada büyüde görelim küçük ADAm :)

    YanıtlaSil
  2. >insaallah görecegiz bakalim :)

    YanıtlaSil

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}