Sayfalar

22 Ekim 2010 Cuma

>Sadece anlatilabilinenler ...

>Ona dair o kadar cok sey varki kafamda anlatabildiklerim ve ifade etmekte zorlandiklarim.Bazen tek kelime ile anlatabiliyorum ´ASK´ gibi mesela...Bazen bulamiyorum bir sözcük bile nasil birsey bu diyorum kem küm ederek :)Her sabah onu özlemis olarak uyaniyorum ben.Doya doya öpüp koklayarak hasret gideriyorum.Birdaha hic öpemeyecekmisim gibi...Onu karnimda tasidigim zamanki gibi özen gösteriyorum yediklerine,hergün hic bikmadan o özeni göstererek.Oyun oynuyorum gücümün ve sabrimin yettigi kadar :)Her sordugu yada merak ettigi seyi anlatmaya calisiyorum tüm enerjimle.her an sasirabiliyorum her an sasirtabiliyor bu kücük sey beni.Daha dün odasinda bana´Anne odam gel´diye bagirip benden olumsuz cevap alinca ´Ufffff´diye söylenerek agzimi acik birakti..bugünde arkadasimin aglayan cocugunun ne icin agladigini bana anlatarak herseyin farkinda oldugunu gösterdi!!!Onunla büyümek onunla ögrenmek harika birsey.Dedim ya sadece anlatilabilinenler bunlar.Toparlayabildiklerim...Ama yüregimden gecenleri tüm anneler okuyabiliyor bunu biliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}