Sayfalar

10 Ekim 2010 Pazar

>Kücük ADAm büyük ask 2 yasinda :)

>08.10.2010 itibariyle iki yasina girdi canim oglum.Nasilda hizli geciyor zaman,ne kadar cabuk ani oluyor yasadigimiz hersey!!!Ona kavustugum günden bu yana neler yasatti bana bu kücük ADAm...sevinc,saskinlik,vicdan azabi,vefa,fedakarlik ve dahasi...en güzelide büyük cok büyük bir ask yasatti bana.Ögretmedimi..ögretti cok sey.büyüdüm ben onunla olgunlastim bir baska bakmaya basladim herseye.Tüm korkumu aldi ben kendine güvenmek aslinda nekadar kolay birseymis hatirlatti bana...Mutlulugun bir gülüsün arkasinda sakli oldugunu gösterdi.Sevmeyi ögretti,herseyi sevmeyi..
Allahim seni tüm kötülüklerden korusun bebegim hep güldürsün..Seni cok seviyorum Kartopum benim :) Iyiki dogdun iyiki varsin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi yaz :)

{photo_title} by {uploader_name}
{photo_title}, a photo by {uploader_name} on Flickr.
{description}